مشاور برندینگ و تبلیغات

مشاوره تبلیغات

انواع تبلیغات

مشاوره برندینگ و تبلیغات :

           در هزاره ی سوم که عصر انفجار اطلاعات و شکسته شدن حد و مرزهاست با بازاری مواجه هستیم که باید جوابگوی میلیون ها مشتری و مصرف کننده چه در داخل سرزمین خود و چه خارج از مرزهای سرزمینمان باشیم.میلیون ها مشتری و هواخواه با میلیون ها سبک تفکر و سلیقه. قطعا کار آسانی نیست . کسب و کار قبل از هر چیز یک فرآیند مستمر است که جنبه های مختلف آن همیشه باید مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار بگیرد. اینکه جایگاه خود را در میان بازار پر از رقیب امروزی پیدا کنید و بتوانید به حد قابل قبولی از تعامل و ارتباط با مشتریان خود برسید و اعتماد آنها را به محصول و خدمات خود جلب کنید و از همه مهم تر یک نام از خود در ذهن آنها باقی بگذارید در عمل آسان نیست. منطبق کردن خود با شرایط اقتصادی روز جامعه و اینکه همه نام و برند شما را بشناسند و گزینه ی اول خرید مشتریان باشید هدف و غایت نهایی تمامی مدیران کسب و کار در دنیاست اما باید توجه داشت که بدون تیم متخصص و بدون مطالعه و برنامه ریزی این امر میسر نخواهد بود. مهم نیست کالای تولیدی یا ارائه خدمات شما در چه سطح و مقطعی باشد شما هدفتان از پایه ریزی این کسب و کار ، فروش و به دنبال آن گسترش کسب و کارتان است. فروش عاملی است که گسترش دهنده ی کسب و کار و ضامن موفقیت و بقای مجموعه ی شماست. پس بی دلیل هم نیست که مدیران ارشد دنیا همیشه یک تیم فروش و مارکتینگ قوی در مجموعه ی خود دارند.  اما بازهم کافی نیست.

حال چند سوال برای شما مطرح می کنم . از خود بپرسید چه چیز قرار است به فروش برسد؟ چه نامی را به عنوان اسم محصول یا خدمات خود برگزیده اید تا از دیگران متمایز باشید؟ چه لوگو و نمادی را برای محصولات و خدمات خود در نظر گرفته اید؟ با ثبت برند خود از نظر قانونی و مزایای آن چقدر آشنا هستید ؟ اسم محصول شما قرار است تداعی کننده ی کدام احساس در مشتریان باشد؟ بازار هدف و مشتریان شما از کدام قشر هستند ؟ قشر مرفه یا قشر عام و متوسط جامعه؟ کالای تولیدی شما برآورده کننده ی کدام نیاز مشتریانتان است؟ آیا یک کالای لوکس تجملی است یا یک کالای مصرفی روزانه؟ قیمت تمام شده ی کالای شما نسبت به رقیبان در بازار چگونه است؟ برای بحث تبلیغات چه برنامه ای دارید؟ خلاقیتی برای بسته بندی و عرضه و ارائه ی کالاها یا خدمات خود در نظر گرفته اید ؟ رسانه ی خاصی برای تبلیغات مدنظر شماست؟ با مقوله ی دیجیتال مارکتینگ و برندینگ تا چه حد آشنا هستید؟ و هزاران سول دیگر؟....... جواب این سوالها را فقط یک نفر می داند .  مشاور برندینگ شما.....

در حقیقت دانستن جواب همین سوال هاست که مدیران موفق را از دیگران متمایز کرده است. آنها می دانند که فقط برای یک کار ساخته شده اند آن هم مدیریت مجموعه است .آنها خلق شده اند مدیر باشند نه چیز دیگر. پیش بینی دقیق اهداف و برنامه ریزی برای رسیدن به آن و در کنارش نظارت بر مدیریت مجموعه کار اصلی آنهاست.. اما اجرای این دو دیگر در تخصص یک مدیر نیست. نه دانش کافی را در این زمینه  دارد و اگر هم داشته باشد به تنهایی نمی تواند و زمانش را هم ندارد.  پس هر کاری تخصص  مخصوص به خود را می خواهد و آنها تیمی از افراد متخصص می سازند تا دقیقا به آن چیزی که مدنظرشان است دست پیدا کنند. یادمان باشد ساختن این تیم هزینه نیست. سرمایه گذاری است . این چیزی است که تمامی مدیران موفق دنیا به اجماع موافقند که مدیران میانی و مشاوران آنها بازوی توانمندی بودند تا به جایگاه کنونی برسند.

 

فراموش نکنید که برند شما یکی از با ارزش ترین سرمایه ها و دارایی های شما در کسب و کار محسوب می شود و کم نیستند کمپانی هایی که ارزش برندشان از ارزش نقدینگی وحتی سرمایه ی کل کمپانی هم بیشتر است. برندهای معتبر و معروف دنیا به خودی خود معروف نشدند . تیمی از متخصصان حرفه ای و مشاوران ارشد آنها را همراهی کردند و تجارب آنها بود که از نام برند یک خاطره و سمبل در اذهان ساخت. مشاور برندینگ شما می داند که برای محصول و یا خدمات شما دقیقا باید چه چیز را طراحی کند و چه راهی را ترسیم نماید.او بازار هدف را به درستی درک کرده و می شناسد و می داند که کدام رسانه و چه نوع تبلیغات برند و نام شما را بیشتر و بهتر به مشتریان معرفی می کند . او برنامه ای طراحی می کند که مختص برند شماست و شرایط مکانی و زمانی کسب و کار شما را به درستی می شناسد و با نقاط ضعف و قوت آن آشناست .او با ذهن مشتریان آشنایی دارد و میداند چگونه باید ذهن آنها را برای خرید محصول شما آماده کند . درست مانند یک خیاط حرفه ای که به دقت و با ظرافت تمام یک لباس را برای سایز و شخصیت شما به صورت کاملا اختصاصی طراحی میکند و میدوزد. آن لباس فقط برای شماست. برند هم همین طور. مختص شماست و مجموعه ی شما . هدف فقط یک نام نیست . ارائه ی  یک سبک زندگی و تفکر جدید به مشتری است . اینکه ذهنش را نشانه بگیرید تا گزینه ی انتخابی او برای خرید محصول مورد نظر برند شما باشد . اما این کار آسان نیست . شناساندن محصول و برند شما میان هزاران برند رقیب و مشابه در بازار امروز آسان نیست . باید اعتماد مشتری را جلب و نظرش را به سوی خود بکشانید . جایگاه شما و برندتان بسیار مهم است که در چه سطحی قرار داشته باشد . و با چه کسانی رقابت داشته باشید .

 

یادتان باشد هرچه جایگاه برندتان بالاتر باشد نیاز کمتری به رقابت خواهید داشت . اولین ها همیشه اولین هستند و نیازی به رقابت ندارند . مشاور برندینگ به شما کمک می کند تا برندی را بسازید که دقیقا با کالا و خدمات شما همخوانی دارد و شیوه ی معرفی و تبلیغات را مطابق با برند شما طراحی می کند . او میداند چه نامی باید انتخاب شود و چگونه به این نام هویت و اعتبار ببخشد تا در بازار مصرف شناخته شود و برای مشتری تداعی کننده ی خاطره و حس خوب باشد تا دوباره گزینه ی انتخابیش برای خرید مجدد باشد . آنالیز بازار پیچیده ی امروزی کار آسانی نیست . به دست آوردن اعتماد مشتریان در کنار شناساندن و معرفی برندتان به آنها تخصص ویژه ای است که فقط یک مشاوره برند آگاه و متخصص می تواند آن را فراهم کند . آشنایی با رویدادهای بازار داخلی و ایرانی ، شناخت نوسانات ارز ، شناسایی رقبای دور و نزدیک  ، آشنایی با ویژگی های انواع رسانه های یک سویه و دو سویه  برای معرفی و تبلیغات ، انتخاب مناسب ترین نام برای محصول یا خدمات شما  ، آشنایی با مقوله ی مارکتینگ مجازی  ، شناخت نیاز مصرف کنندگان داخلی و از همه مهم تر آشنایی با مفاهیم اولیه و اساسی برند و برندینگ فقط در تخصص مشاوره برندینگ شماست .
برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

مشاور برندینگ و تبلیغاتReviewed by پورنگ پایدار on Nov 20Rating: 2.0مشاور برندینگ و تبلیغاتمشاوره برندینگ و تبلیغات،مشاوره بازاریابی

بهترین مشاور برندینگ و مشاور تبلیغات و مشاور بازاریابی ، پورنگ پایدار .

دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار . مشاور بازاریابی و تبلیغات . عضو انجمن بازاریابان امریکا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *