استراتژی بازاریابی آفلاین که برند آنلاین را پشتیبانی می کند

تبلیغات بنری

تبلیغات بنر

استراتژی بازاریابی آفلاین که برند آنلاین را پشتیبانی می کند:

برای بسیاری از شرکت های حرفه ای ، بازاریابی آنلاین در طول پنج سال گذشته به مرکز تبلیغات شان تبدیل شده است، چرا؟ آنرا می توان به راحتی اندازه گیری کرد و اغلب ارزان تر از بازاریابی سنتی است. اما این بدان معنا نیست که  بسیاری از تکنیک های بازاریابی آفلاین وجود ندارد که بتوانند به ایجاد و حمایت از نام تجاری شرکت شما کمک کنند. در واقع، استراتژی های بازاریابی واقعا موثر، از ابتکارات آنلاین و آفلاین برای ایجاد یک رویکرد جامع و چند جانبه استفاده می کنند.

  • بازاریابی شبکه سازی

ارتباطات چهره به چهره همچنان یک شکل ارزشمند از بازاریابی هستند و هنگامی که ارتباطات جدید شما شکل گرفته می شود تا بیشتر درباره شما و شرکت شما بدانند، می تواند به ترافیک وب سایت شما کمک کند. و در ایجاد حس عمیق تر وفاداری به برند در میان خریداران شما کمک کند، بنابراین اهمیت یک رویکرد خوب و قدیمی را رعایت کنید.

  • تعاملات گفتاری در بازاریابی

تعاملات گفتاری به دلایلی یک فرصت بازاریابی فوق العاده است. اول و مهمتر از همه،  مشارکت در صحبت کردن شما را در مقابل یک مخاطب بسیار هدفمند و علاقه مند قرار می دهد که قبلا آماده شده است و به آنچه که باید بگویید توجه می کند. تعاملات گفتاری نیز یک راه عالی برای ایجاد اعتبار و ایجاد رهبری تفکر در شرکت شما هستند.

  • بازاریابی با انتشارات چاپی

در حالی که شما مزایای سئو SEO را به عنوان یک لینک آنلاین به وب سایت خود نخواهید داد، نشریات چاپی هنوز در بازاریابی ارزشمند هستند. کسب مدرک مربوطه در مجلات و نشریات صنعتی به افزایش نام تجاری شما کمک می کند و تخصص شما را نشان می دهد. فرصت های چاپی را به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی خود قرار دهید و  فرصت هایی را که در هر دو نسخه آنلاین و چاپی یک نشریه ظاهر می شود را مشاهده کنید.

  • بازاریابی با تماس تلفنی

تماس های تلفنی شخصی تر از ایمیل ها هستند و نیاز به پاسخ سریع دارند - که می تواند هر دو خوب و بد باشد. فقط اطمینان حاصل کنید که دلیل خاصی برای اینکه چرا شما تماس میگیرید و زمان تماس تلفنی خود را در نظر داشته باشید.

  • بازاریابی در تبلیغات چاپی

همانند انتشار یک مقاله در نشریات چاپی، چاپ تبلیغات در حال اجرا، روش دیگری برای ایجاد مشتریان بالقوه است. با این حال، بازده سرمایه گذاری برای تبلیغات چاپی به طور قابل توجهی دشوارتر از تبلیغات آنلاین است واغلب می تواند  گران تر باشد، به طوری که باید گزینه های خود را با دقت بررسی کنید. تبلیغات چاپی بهتر است در نشریات بسیار هدفمند قرار گیرد که در آن شما می توانید اعضای مخاطبان آگهی خود را ببینید. در صورت امکان باید شامل یک نشانی اینترنتی یا یک کد QR در تبلیغات چاپی برای ارسال بازدیدکنندگان به صفحه اصلی باشد که به شما کمک می کند تا این کمپین ها را بهتر ردیابی کنید.

  • انجمن ها و نمایشگاه های تجاری

شرکت در نمایشگاه های تجاری را در نظر بگیرید که در آن شما می توانید با سایر رهبران صنعت و خریداران احتمالی ارتباط برقرار کنید. این نمایشگاه می تواند یک فرصت عالی برای ارائه راهکارهای بهینه سازی بازاریابی آفلاین در عمل ارائه دهد. علاوه بر شبکه شخصی، شما همچنین می توانید تبلیغات چاپی را منتقل کنید و شاید حتی فرصتی برای سخنرانی به دست آورید.

استراتژی بازاریابی آفلاین که برند آنلاین را پشتیبانی می کندReviewed by تبلیغات بنری on Jan 25Rating: 3.0استراتژی بازاریابی آفلاین که برند آنلاین را پشتیبانی می کندبهترین استراتژی بازاریابی آفلاین که برند آنلاین شما را پشتیبانی می کند کدام است؟

بازاریابی آفلاین و برندینگ آنلاین ، بدان معنا نیست که  بسیاری از تکنیک های بازاریابی آفلاین وجود ندارد که بتوانند به ایجاد و حمایت از نام تجاری شرکت شما کمک کنند. ش

دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار . مشاور بازاریابی و تبلیغات . عضو انجمن بازاریابان امریکا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *