ساخت تیزر تبلیغاتی

مهم ترین نکات ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

تبلیغات رفته رفته تمامی صحنه های تلویزیون را به تسخیر خود در می آورد. تکنولوژی های جدید تبلیغات، نه تنها ظاهر واقعی اشیا و مکان ها را به صورت آگهی های تبلیغاتی تغییر می دهند، بلکه اصالت تبلیغات در رسانه تلویزیون، محتوای برنامه ها را نیز تحت الشعاع قرار داده است. صنعت تلویزیون و تبلیغات که گذشته ای نه چندان دور را پشت سر خود دارد

در حال حاضر، یکی از بزرگترین عرصه های بازرگانی با هزینه های میلیاردی برای ابرشرکت هاست، اما آینده تبلیغات می رود تا تلویزیون را به یک آگهی تبلیغاتی طولانی تبدیل کند. کل رسانه تلویزیون مبتنی بر تبلیغات است. ابرشرکت های چند ده میلیارد دلاری که شبکه های تلویزیونی را اداره می کنند

در ابتدا مطمئن شوید که متن (فیلمنامه) شما با مدت زمان تیزر مطابقت دارد. جملات کوتاه پربار تأثیر بیشتری را برروی بیننده می گذارد. فراموش نکنید که باید از زمان، نهایت استفاده را ببرید. هدف شما باید این باشد که پیامتان را در کوتاه ترین زمان ممکن با بیشترین تأثیر به بیننده برسانید. بنابراین از جملات پیچیده، نامفهوم و طولانی استفاده نکنید. پیام شما باید به گونه ای باشد که اگر بیننده در اتاق دیگری قراردارد و قادر به دیدن تلویزیون نیست تنها از راه شنیدن، پیام شما را دریافت نماید.
در متن (فیلمنامه) باید بین صدایی که شنیده می شود و تصویری که دیده می شود انسجام خاصی وجود داشته باشد. بطور مثال اگر باب صحبت در رابطه با تولید اتومبیل جدیدی از یک کمپانی است، تصویر نباید مربوط به اتومبیل های قبلی آن کمپانی باشد. تیزری موفق است که ترکیب قوی ای از صدا و تصویر هم زمان را داشته باشد.

یکی از وظایف تیزر شما دعوت هرچه سریعتر بیننده به خرید یا مشارکت باید باشد. در تیزرتان بیننده را تشویق به خرید کنید و در عین حال یادتان نرود که راه ارتباط خود را به او نشان بدهید. دادن شماره تلفن، ایمیل و نشانی صریح پستی، بیننده را به سوی شما هدایت میکند.

یادآور شدن محدودیت زمانی یک تیزر باعث میشود فراموش نکنیم که در کوتاهترین زمان با قویترین ذره بینهای روانشناسی انسانی و با مختصرترین در عین حال مفیدترین کلام و تصویر باید تیزر ما ساخته شود.
قطعاً شما می خواهید تیزری حرفه ای داشته باشید و این میسر نمی شود مگر اینکه کار را به اهل فن (کارشناسان) واگذار کنید. شرکتهایی وجود دارند که تخصصشان ساخت تیزرهای تلویزیونی است. آنها میتوانند تمام خواسته های شما را برآورده کنند. از نوشتن متن (فیلمنامه) گرفته تا فیلمبرداری و آماده کردن آن برای پخش. این شرکتها آرشیوی از عکسها و فیلمهای فوق العاده دارند که استفاده از آنها، هزینه های شما را بسیار کاهش میدهد. مطمئن باشید که همکاری با آنها نه تنها هزینه های اضافی ندارد، بلکه در بسیاری از موارد جلوی ضررهای بیهوده را میگیرد.

زمان پخش تیزر شما را نوع محصول و نیز مشتریان بالقوه شما تعیین می کنند. همیشه پر بیننده ترین زمان روز مناسب ترین زمان برای پخش تیزر نیست. در هر زمان از روز گروه خاصی از بینندگان به تماشای تلویزیون می پردازند. به طور مثال زمان پخش تیزری در رابطه با ظروف آشپزخانه بین یک مسابقه کشتی نیست. مشتریان خود را بشناسید و بدانید چه زمانی را به دیدن برنامه های تلویزیون اختصاص میدهند.
اگرچه تکرار یک تیزر برای شما هزینه زیادی در بر دارد، اما با اینکار شما در ذهن بیننده حک خواهید شد. سعی کنید بیننده، تیزر شما را حداقل دو مرتبه ببیند. هرچه دفعات تکرار تیزر شما بیشتر باشد، بیننده بیشتر تحت تأثیر قرار میگیرد. البته این را هم نباید فراموش کرد که افراط و زیاده روی در هر کاری نتیجه عکس میدهد.

ساخت تیزر تبلیغاتیReviewed by تابلو تبلیغات on Jun 19Rating: 3.0ساخت تیزر تبلیغاتیتبلیغات رفته رفته تمامی صحنه های تلویزیون را به تسخیر خود در می آورد

تبلیغات رفته رفته تمامی صحنه های تلویزیون را به تسخیر خود در می آورد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *