نکاتی در مورد تبلیغات

مدیریت تبلیغاتی

مدیریت تبلیغات

نکاتی در مورد تبلیغات :

در تبلیغات به روز باشید

         هنگامی که شما با تجربه هستید می تواند راحت باشد که آنچه را که انجام میدهید را درست حفظ کنید. پس با این همه، شما می خواهید مردم بلافاصله لوگو شما را تشخیص دهند. اما اگر شما بیش از حد قدیمی هستید، می توانید این پیام را ارسال کنید که قادر به انطباق و حرکت با زمان نیستید. ما در دنیای فناوری سریع زندگی می کنیم. واقعیت این است که اگر شما نمیتوانید با تغییرات روبرو نشوید، چرا انتظار دارید که مشتریان شما بدون تغییرات نیز حفظ شوند؟ فکر کنید در مورد پپسی، کوکا کولا، اپل، استارباکس؛ این شرکت ها مدت ها بوده اند. و در حالی که آرم هایشان همان احساس را حفظ کرده اند، آنها در طول سال ها برخی ارتقاء فعالیت داشته اند به این هدف که در حال حاضر ماندگار بمانند.

در مورد تبلیغات قابل اعتماد باشید

         شما می خواهید پابرجا، منحصر به فرد، و قابل توجه در اذهان عموم بمانید. اما شما همچنین می خواهید قابل اعتماد باشید، نگران نباشید، شما می توانید هر دو را انجام دهید! شما باید بین منحصر به فرد بودن و حرفه ای بودن تعادل ایجاد کنید.

پیام نام تجاری و تبلیغات شما باید فرمتی از عمل و رفتار شما باشد. اگر این درست نیست که شما چه کسی هستید، یا نمیتوانید آن احساس را منتقل کنید، شما متناقض هستید. به طور کلی تنزل برند شما نیز به پیام شما بستگی دارد - به عبارت دیگر، چگونه خودتان را در بازار قرار دهید. آیا می خواهید قابل اعتماد و مفید درک شوید؟ روی تصویری از خودتان که در حال توسعه است متمرکز شوید.

نکاتی در مورد تبلیغاتReviewed by تابلو تبلیغات on Nov 19Rating: 3.0نکاتی در مورد تبلیغاتنکاتی در مورد تبلیغات برتر
 در مورد تبلیغات و بازاریابی هر چه بیشتر بدانید ، بهتر است . این مقاله آموزشی را دنبال کنید.
دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار . مشاور بازاریابی و تبلیغات . عضو انجمن بازاریابان امریکا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *