طراحی برنامه بازاریابی (Business plan)

بازاریابی تصویری

بازاریابی

طراحی برنامه بازاریابی (Business plan) :

با تجزیه و تحلیل بخش های مختلف مشتری بر اساس تفاوت های فرهنگی از جمله سلیقه ها، انتظارات، باورها، دیدگاه های جهانی و نیازهای خاص، یک طرح بازاریابی سفارشی و متنوع ایجاد کنید.

همانطور که یک شرکت نیاز به انجام تغییراتی دارد تا تنوع در محل کار را ایجاد کند، همین امر میتواند برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موثر باشد. در اینجا پنج نکته برای کمک به تغییرات مورد نیاز برای موفقیت در ارتقاء برنامه های مختلف و خدمات خود را ارائه می دهیم.

  1. با استراتژی بازاریابی خود شروع کنید.

آیا شما در تلاش برای ایجاد یک محیط کاری متنوع تر هستید یا اینکه سازمان خود را به عنوان یک رهبر صنعتی در فعالیت های متنوع قرار دهید؟ اگر با روشن شدن دیدگاه بلند مدت خود شروع کنید، می توانید از آن برای هدایت طرح های بازاریابی خود استفاده کنید. این تضمین می کند که کمپین های شما موثر هستند و سازمان شما در جهت درست حرکت می کنند تا اهداف خود را به دست آورید.

  1. یک داستان برند (نام تجاری) بهتر بسازید.

ایجاد یک نام تجاری به یاد ماندنی با کشف داستان متنوع و منحصر به فرد شما آغاز می شود. بعد، شما ابزار و فعالیت های ارتباطات بازاریابی خود را برای به اشتراک گذاشتن پیام ها و ایجاد یک تجربه سازگار با تمام سهامداران خود ادغام کنید.

  1. بازاریابی خود را تقویت کنید.

فکر نکنید همه کارها را شما باید در هنگام بازاریابی انجام دهید. از طریق همکاری با کارکنان برای ایجاد مشارکت ها ، راه هایی وجود دارد که می توانید منابع خود را به حداکثر برسانید. حتی رسانه ها می توانند به شما کمک کنند و بازاریابی شما را گسترش دهند. استارباکس در ابتکار عمل در زمینه تنوع، رکورد بزرگی را کسب کرده و اغلب به رسانه ها اتکا می کند تا به پیشرفت این کار خوب کمک کند. به عنوان مثال، Black Enterprise آن را به عنوان یکی از "15 شرکت برتر در تنوع مدیریت ارشد" و "15 شرکت برتر در هیئت مدیره شرکت های مختلف" در کشور رتبه بندی کرده است.

  1. برنامه بازاریابی و پروسه بازاریابی را ساده کنید.

یکی از بزرگترین اشتباه سازمان ها ، ایجاد کمپین های بازاریابی بسیار پیچیده هستند. چیزهای ساده را انتخاب کنید و با انجام آن به خوبی برای یک ماه، یک فصل، یک سال، و یا هر زمان که شما نیاز دارید به دریافت نتایج درست برسید. از یک رویکرد ساده برای پیگیری اصول اولیه استفاده کنید: چه چیزی باید انجام شود، چه کسی انجام می دهد، در جایی که باید اتفاق بیافتد، چه زمانی، چقدر هزینه دارد و چگونه ارزیابی می شود.

  1. نسبت به نتایج درست ،سریع عمل کنید.

هنگامی که برنامه بازاریابی شما در دست است، وقت آن است که ایده های خود را به عمل تبدیل کنید. یکی از بهترین راه های این کار این است که از طریق یک تست آزمایشی که در آن یک دوره بازاریابی برای مدت زمان مشخصی انجام می شود ، پیشرفت ارزیابی می شود. به عنوان مثال، اگر یک دانشگاه سعی در پیدا کردن راه حل برای افزایش تعداد متقاضیان دانشجو اسپانیایی داشته باشد، می تواند یک کمپین رسانه های اجتماعی در فیس بوک برای یک سال تحصیلی را امتحان کند و بازده سرمایه گذاری را اندازه گیری کند و بر نتایج در آن جامعه خاص تاثیر بگذارد.

طراحی برنامه بازاریابی (Business plan)Reviewed by تابلو تبلیغات on Jan 30Rating: 3.0طراحی برنامه بازاریابی (Business plan)آموزش طراحی برنامه بازاریابی (Business plan) ، پلن مارکتینگ .

چگونه یک طرح بازاریابی سفارشی و متنوع ایجاد کنید. طراحی برنامه بازاریابی یا بیزینس پلن Business plan از ارکان برنام ریزی موفق  است . در این مقاله در مورد طراحی برنامه بازاریابی صحبت خواهیم کرد.

دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار . مشاور بازاریابی و تبلیغات . عضو انجمن بازاریابان امریکا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *