استراتژی تبلیغات ویروسی

تبلیغات مکتوب

تبلیغات

استراتژی های بازاریابی ویروسی :

بازاریابی ویروسی موضوع داغ  زمان کنونی است. این یک پیغام است که مانند ویروس از طریق انتقال آن از یکی به دیگری با انگیزه افزایش کسب و کار گسترش می یابد. بازاریابی ویروسی در مورد تکنیک های بازاریابی به منظور افزایش آگاهی برند بر اساس شبکه اجتماعی است  .

مفهوم بازاریابی ویروسی توجه فروشندگان مدرن را برای حدود 10 سال به خود جلب کرده است. به برنامه هایی مانند فیس بوک، اینستاگرم، LinkedIn، WhatsApp، Gmail، YouTube، Anonloger، وب سایت های دوستیابی نگاه کنید. همه آنها یک چیز مشترک دارند: آنها محصولی هستند که VIRAL شده اند. این ها بازاریابی ویروسی ایده آل هستند، زیرا از زمانی که افراد بیشتر از آنها استفاده می کنند پیشرفت داشته اند.

خارج از اینترنت، بازاریابی ویروسی به عنوان "بازاریابی دهانی"، "ایجاد یک وزوز"، "بازاریابی شبکه" اشاره شده است. اما در اینترنت، این "بازاریابی ویروسی" نامیده می شود.

بسیاری از صاحبان کسب و کار هنوز ارزش بازاریابی ویروسی را درک نمی کنند. استفاده مناسب از بازاریابی ویروسی می تواند برای هر صاحب کسب و کار بسیار موثر باشد. من اعتقاد دارم که بازاریابی ویروسی می تواند برای کسانی که می دانند چگونه به درستی از برنامه استفاده کنند، سودمند باشد.

در اینجا برخی از استراتژی هایی که در بازاریابی ویروسی بسیار موثر هستند، وجود دارد.

  • استراتژی بازاریابی برچسب 'رایگان'

 'رایگان' قوی ترین کلمه در واژگان بازاریابی است. بیشتر برنامه های بازاریابی ویروسی محصول یا خدمات ارزشمندی را برای جلب توجه به ارمغان می آورند. "ارزان" ممکن است موجی از علاقه ایجاد کند، اما "رایگان" معمولا آن را خیلی سریعتر انجام می دهد.

  • بازاریابی از طریق ویروس ها

 ویروس با بازاریابی چه ارتباطی دارد؟ همانند ویروس ها، استراتژی های بازاریابی ویروسی از افزایش سریع استفاده می کنند تا پیام را به هزار و میلیون نفر انتقال دهند. برای اینکه چیزی به معنای ویروسی تبدیل شود و به سرعت به عنوان یک ویروس گسترش یابد، باید چیزی باشد که به راحتی می تواند به دیگران با تلاش کمی ارسال شود.

  • استراتژی بازاریابی فیلم های ویروسی

 بازاریابی جهانی در قالب فیلم های ویروسی فوق العاده خوب عمل می کند. فیلم ها بیشتر از متن چشمگیر هستند. اگر یک بار ویدیو به وایرال تبدیل شد،  بسیاری از ترافیک اینترنتی را دریافت میکند. شما نیاز به یک برنامه خوب دارید و باید بدانید که چه نوع واکنشی را پیش از آن زمان دریافت می کنید و سپس اهداف بازاریابی خود را مطابقت می دهید.

  • استراتژی بازاریابی کار با احساسات

مبارزات ویروسی کار با احساسات آنهایی هستند که بر احساسات مردم تأکید دارند. همانطور که برنامه را برنامه ریزی می کنید، مطمئن شوید که یک احساس عاطفی وجود دارد. شما باید فرد را با چیزی عاطفی جذب کنید. بازی با ترس، امید، رویاها و یا حس شوخ طبعی و کمپین شما به احتمال زیاد ویروسی خواهد بود.

استراتژی تبلیغات ویروسیReviewed by تابلو تبلیغات on Feb 1Rating: 3.0استراتژی تبلیغات ویروسیاستراتژی تبلیغات ویروسی، بهترین استراتژی تبلیغات .

در این مقاله برخی از استراتژی هایی که در تبلیغات موثر و بازاریابی ویروسی بسیار موثر هستند، وجود دارد. این مقاله آموزشی را بخوانید.

دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار . مشاور بازاریابی و تبلیغات . عضو انجمن بازاریابان امریکا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *