بازاریابی مجاورتی (Proximity Marketing)

بهترین تبلیغات

تبلیغات آنلاین

بازاریابی مجاورتی (Proximity Marketing) :

با استفاده از وای فای یا بلوتوث پیام های تبلیغاتی محصولات و خدمات خود را به گوشی های هوشمند و تبلت های مشتریان مجاور خود (در یک شعاع محدود ) ارسال کنید. بازاریابی محدوده نزدیک نیز به عنوان بازاریابی مجاورتی شناخته شده است.

طیف وسیعی از کسب و کارها از کمپانی های بازاریابی نزدیک استفاده می کنند تا اطالعات جدید را به مصرف کنندگان و کالاها و خدمات خود ارتقا دهند. این شامل شرکت های بزرگی می شود که حق رای دادن می خواهند احساسات محلی بیشتری نسبت به مسافران یا تئاتر فیلم خانه هنری داشته باشند تا تماشاگران جدیدی را جذب کنند.

برای خرده فروشان، بازاریابی مجاورتی می تواند یک تکنیک فروش مناسب در فروشگاه باشد. راه اندازی بلوتوث در یک مکان خاص اجازه می دهد تا به دستگاه های فعال بلوتوث در محدوده فرستنده اطلاعات (متن، تصاویر، صدا یا ویدئو) فرستاده شود. اطلاعات فقط از طریق برنامه های نصب شده قادر به دریافت اطلاعیه ها می شوند، بنابراین بهتر است به دانلود برنامه پرکاربرد اقدام شود.

بازاریابی مجاورتی شروع به ردیابی رفتار مصرف کننده می کند که هرگز پیش از این امکان پذیر نبوده است مانند راه اندازی چراغ در سراسر مسیر فروشگاه ، چه بخش هایی شخص دوست دارد، نقاط  کور، نقاط مورد علاقه، و سایر اطلاعات در هر زمان خاص. سیستم های پرداخت موبایل مانند PayPal، Google Wallet و Apple Pay، نیاز به تایید شفاهی، چک کردن اثر انگشت و اسکن RFID را دارند.

مکان هایی از قبیل فرودگاه ها، بانک ها، هتل ها، آژانس های مسافرتی، ایستگاه های گاز، رستوران ها، مراکز کنفرانس و باشگاه های شبانه، می توانند از بازاریابی مجاورتی استفاده کنند. از آنجایی که اکثر افراد برای دریافت پیام های تبلیغاتی بر روی گوشی های هوشمند یا تبلت خود باز هستند،  این روش از لحاظ تکنیکی شناخته شده است و سطح وفاداری مشتریان را نشان می دهند، پیشنهادات مربوطه به طور متناوب اغلب برای نهایی کردن تصمیمات کمک می کنند.

بازاریابی محدوده نزدیک هنوز یک عمل نسبتا جدید است، حتی اگر جنبه هایی ازآن در سال های گذشته بوده است. بسیاری تصمیم گرفته اند اثرات آن بر خریداران را بررسی کنند و آیا این سرمایه گذاری چند کاناله صحیح است یا نه . به نگاه به آینده، بازاریابی مجاورتی احتمالا تبدیل به یک عامل قدرتمند در تصمیم گیری در زمان واقعی می شود (تا زمانی که به صورت زمان واقعی رانده شود).

طیف وسیعی از کسب و کارها از کمپین های بازاریابی مجاورتی استفاده می کنند تا اطلاعات جدید را به مصرف کنندگان  کالاها ارسال و خدمات خود را ارتقا دهند و زمان نیاز به جلب توجه افرادی که به فروشگاهها میروند، پیامهایی را ارسال خواهند کرد.

بازاریابی مجاورتی (Proximity Marketing)Reviewed by تابلو تبلیغات on Jan 29Rating: 4.5بازاریابی مجاورتی (Proximity Marketing)آموزش بازاریابی مجاورتی (Proximity Marketing)، مشاور بازاریابی به شما میگوید.

امروز آموزش بازاریابی داریم. بازاریابی مجاورتی (Proximity Marketing) چیست ؟ طیف وسیعی از کسب و کارها از روش بازاریابی مجاورتی استفاده می کنند تا اطلاعات جدید را به مصرف کنندگان و کالاها و خدمات خود ارتقا دهند.

دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار مشاور برند ، بازاریابی و تبلیغات
دکتر پورنگ پایدار . مشاور بازاریابی و تبلیغات . عضو انجمن بازاریابان امریکا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *